piątek, 12 kwietnia 2013

1 rozdział rozdanie świadectw

Nareszcie nadszedł tak długo oczekiwany 1 dzień Wakacji.Wraz z Niną oczekiwałyśmy go od 10 miesięcy .Wstałam dość wcześnie ,bo trzeba szykowac się ma uroczyste rozdranie świadectw
-Jasne
-dobra ja kończę bo jeszcze muszę się przebrać
-okej trzymaj się
- papa;)
Tak długo z Niną czekałyśmy na wakacje .ponieważ właśnie te miały przejść do historii naszych wszystkich wspólnych wakacji .Za 2 dni miałyśmy się udać do Hiszpanii ,to było nasze marzenie gdy skończymy 3 klasę
Do tych wakacji odliczałyśmy każdy dzień w kalendarzu .każdy dzień każde godziny ,minuty ....dobra czas wrócić na Ziemię .Szybko muszę się uszykować na ostatni dzień szkoły Licealnej ...jeszcze tylko toga eh no wchodź uff gotowa jestem dobra a gdzie moje szpilki?? oo są ..dobra gotowa .
Aby bezpiecznie wyjść z domu musiałam się wręcz skradać przed moją mamą ,ale nie udało się .schodząc po schodach na dół zaskoczyła mnie kobieta o czerwonych włosach jasnej karnacji ,niebieskich oczach dość  się przygotować na uroczyste zakończenie klas 3 .
O właśnie dzwoni tel.
-hallo:) cześć Nina
-No hej Rudzielcu co tam? gotowa?
-Nie jeszcze ,a ty?;>
-Już pawie ,to co o 12 :00 spotykamy się pod szkołą?niskiej ,i szczupłej posturze ciała tak to moja mama .
- o nie mamo tylko nie to !
- ależ córeczko nie codziennie dziecko wygląda tak pięknie i nie codziennie  kończy Liceum .
- Mamo proszę cię !!?
-Moja córeczka już dorosła ...stań ładnie mama zrobi zdjęcie pamiątkowe ...
-mamo.....
-no co?
-wiesz ,że nie lubię tego
-oj wiem
-dobra już koniec tej sesji
-oj dobrze dobrze spotkamy się w szkole zaraz dojadę do was .
-dobrze ja idę mamo ..
ufff koniec w końcu się udało wydostać z tego domu no ale co za droga bez nuty??to  żadna frajda .idąc do szkoły słuchałam moją ulubioną nutę ,,jak każdy nie raz masz problem ,wiem to boli ale musisz wkur.. jak mobing ``kilka minut później byłam już pod szkołą .
- O hej Czarna no no no pasuje ci ta toga hahah powiedziałam z sarkazmem .
- haha bardzo zabawne wiesz
- no bardzo zabawne ,oj nie denerwuj się czarnula bo zmarszczek dostaniesz haha dobra gotowa skończyć  liceum?
-No co to za pytanie oczywiście !
-teraz nie ma innej opcji jak dobrze się bawić w czasie wakacji .
-Oby były .oby :)
Kilka godzin później .
-To co Dulce lecimy świętować z innymi zakończenie szkoły?
-No pewnie ,mnie 2 razy nie musisz pytać lecimy
-to o której u mnie?
-hmm 0 21?
-okej:)
-dobra to do później
-papa:)
Późnym wieczorem u mnie..
dulce wołała mnie mama ...
-słucham mamo?
- Nina przyszła
-wpuść ją
-hej ciocia hej  wujek
- hej słonko odpowiedzieli rodzice czerwonowłosej dziewczyny
-o hej czarna chodź na górę  trzeba sie szybko uszykować .
wraz z Niną udałam się na górę gdzie znajdował sie mój pokój .
mój własny pokój ,mój własny świat ,w którym czuje ,że żyje ,worek bokserski na którym mogę się wyżywać .szafa wbudowana w ściany, regał na kolekcje książek te przeczytane i te nie przeczytane :).moje ciche gniazdko .
-to co spakowana do Hiszpanii ?
-no oczywiście o niczym innym nie myślę niż Hiszpania :)
-dobra to ja idę do łazienki po kosmetyki.
wyszłam z łazienki z kosmetyczną w rękach , i wysypałam całą jej zawartość na łóżko .
Czarna fajnie wyglądam? dobrze jest?ubrałam na siebie krótką czarną sukienkę z odkrytymi plecami ,rozpuściłam włosy,nałożyłam lekki makijaż żeby nie przesadzić i czarne szpileczki .
- ooo dulce bosko jest:)
-a ja?jak wyglądam? dziewczyna o ciemnych włosach moja przyjaciółka a wręcz siostra miała na sobie krótką niebieską sukienkę ze srebrnymi wstawkami .niebieskie cienie do powiek.lekki makijaż ,buty na koturnie i niebieska kopertówka do ręki .
-jeju po co zadajesz takie pytania pewnie ślicznie wyglądasz:)z resztą jak zawszę .
-oj proszę cię ?! nie przesadzaj
-no tak jak zawszę będziesz narzekać ...
-daj spokój czarna proszę cię bo oberwiesz o de mnie .
-groźby?hmm??
-zaiste ..;) nie no dobra lecimy do Clubu Shelter :)
-okej dobra mamo my idziemy:) będę późno .
-dobrze bawcie się dobrze dziewczynki;)



2 komentarze: